خدمات اداری مالی

مشاوره در زمینه

خدمات اداری

خدمات مالی

شرکت ها و کارگاه ها

اعزام حسابدار

مشاور حقوقی 

مشاوره منابع انسانی به صورت پاره وقت

با ضمانت اجرای کار

قبول برون سپاری

فرایندهای استخدام

قرارداد کار،تسویه حساب پرسنل

به همراه گارانتی خدمات

قابل توجه مدیران،کارفرمایان و صاحبین کسب وکار

اگر شما با یکی از ادارات تامین اجتماعی ،اداره کار و اداره دارایی سروکار دارید متن زیر را بخوانید…..

 

هر کارفرما و صاحب کسب وکار بعد از راه اندازی بدون شک و به صورت مستمر با این 3 سازمان دولتی سروکار دارد و در واقع می شود گفت بیشترین استرس مدیران بابت قوانین پیچیده  و دست و پاگیر ادارات می باشد و می گویند سروکار داشتن با این ادارات نیاز به کفش آهنین دارد که زمان مفید ی که مدیران برای رشد  کسب وکار خود باید بگذارند را از آن ها می گیرد.

تجربه به ما نشان داده کارفریایی که خودش به دنبال کارهای اداری می رود حداقل یک بار مشمول جریمه شده که از بابت کسر اطلاع از قوانین آن اداره بوده است ویا زمان چند برابر از این مدیران را تلف کرده است.

حالا برخی مدیران برای رفع این مشکل اقدام به استخدام نیروی انسانی می کنند که کارهای اداری خودشانر ا انجام دهند که معمولا این نیروها هزینه های ثابت یا مبلغ بالا (حقوق ،بیمه ،عیدی و سنوات) هستند.

که در کنار همه این هزینه ها شما نمی توانید از آن شخص کارمند هیچ گونه ضمانت و تعهدی در قبال اشتباهی که ممکن است چند صد میلیون باشد دریافت کنید و در نهایت بعد از خظا و اشتباه آن پسنل می توانید آن شخص را اخراج کنید.

به غیر از این موارد چندین نمونه عمیق بوده است که خود شخص کارمند (حسابدار ،منشی و…) باعث زیان مستقیم به کارفرما شده است .بعضی خود کارمند اقدام به شکایت و در چند مورد دیگر اقدام به بردن تمام مدارک خودش و پرسنل دیگر کرده که کاری از کارفرما برنیامده است.

پیشنهاد ویژه آسان کار

حالا میخواهیم برخی دیگر از قوانین و مشکلات این سه اداره برای مدیران را با جزئیات شرح دهیم

خدمات تامین اجتماعی

خدمات اداره کار

خدمات دارایی و مالیات