مشاوره مالی و حسابداری
کلینیک اداری آسان کار با برخورداری از تیم مجرب، آماده ارائه خدمات در زمینههای مالی، حسابداری و مالیاتی است. شرکتهای بزرگ و کوچک میتوانند از این خدمات استفاده کرده و مشاورههای لازم در این خصوص را دریافت نمایند.
- مشاوره در خصوص کلیه عملیات مالی و حسابداری شرکتها
- مشاوره در خصوص تنظیم و تهیه صورتهای مالی طبق ضوابط و استانداردها
- مشاوره در رابطه با تهیه گزارشات خرید و فروش فصلی
- مشاوره در خصوص انواع خدمات حسابرسی داخلی
- مشاوره در خصوص تنظیم و ارسال اظهارنامه مالیاتی
- مشاوره مالی، بیمهای و مالیاتی
خدمات حسابداری و مالیاتی آسان کار
- خدمات حسابداری:
این شرکت صفر تا صد امور حسابداری و مدیریت مالی برای انواع کسب و کارها را انجام میدهد. شرکتهای بازرگانی، شرکتهای پیمانکاری، شرکتهای تولیدی، شرکتهای صنعتی، فروشگاهها و غیره میتوانند از خدمات حسابداری این مجموعه استفاده کرده و امور حسابداری را به دست متخصصان آن بسپارند.
- خدمات مالیاتی:
آسان کار با تکیه بر دانش چندین ساله نیروهای خود، صفر تا صد امور مالیاتی و مدیریت سلامت مالیاتی برای انواع کسب و کارها و اشخاص را انجام میدهد. این مجموعه به بیزینسهای مختلف کمک میکند تا نه تنها مشمول جریمه مالیاتی نشوند، بلکه مالیات کمتری را پرداخت نمایند. جهت تشکیل پرونده در سازمان امور مالیاتی، تهیه و تنظیم گزارشهای معاملات افزوده، اظهارنامه مالیاتی و غیره میتوانید به تجربه و تخصص اعضای مجموعه اعتماد نمایید.
- مشاوره مالیاتی:
از مشاوره و وکالت مالیاتی در راستای کاهش مالیات و جرائم مالیاتی به کمک رهنمودهای قانونی میتوانید برخوردار شوید و بهترین اقدام و تصمیم را اتخاذ نمایید.
- مشاوره مالی:
متخصصان این مجموعه با بررسی فرآیند کسب و کار و شناسایی پتانسیلهای سازمان در راستای سرمایهگذاریهای سودآور به مشاوره به افراد میپردازند. مشاوران مجموعه با ارزیابی دادههای مالی و تحلیل موقعیت بازار میتوانند به کاهش هزینههای پیش روی شرکت کمک کرده و بر روی رشد کسب و کار تمرکز نمایند.
- خدمات حسابرسی:
متخصصان کلینیک اداری آسان کار در زمینه امور حسابرسی و مدیریت ریسک و همچنین طراحی فرآیند و استقرار کنترلهای داخلی نیز به ارائه مشاوره میپردازند.
- عملیات بستن حسابها:
مدیریت و پرداخت حقوق منظم به کارمندان از مهمترین اقدامات است. این مجموعه با طراحی و تنظیم برنامه و سیستم به صاحبان کسب و کار کمک میکند تا به وضعیت حقوق و بیمه پرسنل، اضافه کاری، تعطیلکاری و غیره نظارت نمایند.
- خدمات حقوق و دستمزد:
بستن حسابها در پایان دوره مالی برای هر کسب و کاری ضروری است. از جمله خدمات مجموعه در این خصوص باید به جمعآوری و طبقهبندی اطلاعات، تهیه تراز آزمایشی، تعدیل دفاتر و آماده کردن تراز قطعی اشاره کرد.
چرا کلینیک اداری آسان کار؟
- ارائه خدمات حرفهای: این شرکت با توجه به نیازهای مشتریان خود، به ارائه خدمات در بالاترین سطح میپردازد. متخصصان مجموعه قادر به ارائه مشاورههای حرفهای و تخصصی در حوزه مورد نظر مشتریان هستند.
- حمایت: متخصصان مجموعه با ارائه راهکارهای جسورانه و مطابق قانون، از ایجاد ضرر و زیانهای احتمالی کسب و کارها جلوگیری مینمایند.
- صداقت و شفافیت: تیم حسابداری و مالی آسان کار با شفافیت و صداقت کامل به ارائه خدمات پرداخته تا خیال مشتریان نسبت به صحت اطلاعات آسوده باشد.
- اعتماد: از زمان آغاز به کار مجموعه آسان کار تا به امروز، صدها کسب و کار کوچک و بزرگ به این مجموعه اعتماد کرده و امور حسابداری و مالیاتی خود را به آنها سپردهاند.
مشتریان مجموعه آسان کار
کلینیک اداری آسان کار به ارائه خدمات به شرکتهای مختلف پرداخته و هیچ محدودیتی در نوع کسب و کار و بزرگ یا کوچک بودن سازمان ندارد.
شرکتهای کارگزاری بیمه به دلیل ارائه خدمات متنوع، به حسابدارانی نیاز دارند که از آیین نامه بیمه اطلاع داشته باشند و طبق آن بهترین برنامهریزی را برای حسابداری شرکت بیمه تنظیم نمایند.
شرکتهای بازرگانی به دلیل خرید و فروش به حسابداری تخصصی نیاز دارند. حسابداران حرفهای با مشخص کردن مقررات و قوانین مالیاتی و رعایت مسائل بیمه قراردادها باعث میشوند تا بیشتر از آنچه که قانون تعیین کرده است، پرداخت نشود.
محاسبه بهای تمام شده برای شرکتهای تولیدی از اهمیت زیادی برخوردار است. این محاسبات مدیران واحدهای تولیدی را در جریان قیمت تمام شده قرار داده و آنها را در مسیر درست کاری هدایت میکند.