فهرست محتوا
Toggleمدریت زمان چیست؟
زمان، گوهر ارزشمند و بیبدیلی است که اگر آن را به بطالت و بیهدفی بگذرانیم، قطعا در زندگی خود آن عنصر حقیقی، طلایی و برگشتناپذیر را که موفقیت ما در گرو استفادهی درست و مناسب از آن است را از دست دادهایم. پس منطقی و عقلانی است که با مقولهی “مدیریت زمان” آشنا شویم تا زمانی را که در اختیار داریم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.
بیشتر بخوانید: شغل مدیر مالی چیست؟
اهمیت مدیریت زمان
مدیریت زمان از آن جهت مهم و ارزشمند است که میتواند پایه و اساس موفقیت ما در زندگی باشد و ما را تبدیل به فردی کند که از زمان و وقت خود استفادهی مؤثر، بهینه و بهرهور داشته باشیم و با یک نظم و هماهنگی و آمادگی قبلی فعالیتهای زندگی خویش را اجرایی کنیم.
مهارت مدیریت زمان
بدون شک یادگیری و برخورداری از مهارت مدیریت کردن زمان برای هر فردی بهویژه در دنیای امروز یک ضرورت اجتنابناپذیر و یک شکل از زندگی هدفمند و با برنامه است. انسانها در دنیای امروز با این حجم از کار و فعالیتهای روزانه یا باوجود اهداف و کارهای گوناگونی که دارند، بهتر است با برنامهریزی زمانی و تقسیمبندی کارها به موفقیت و پیشرفت مطلوب خود برسند. زیرا با این کار و با فراگرفتن این مهارت و بهرهگیری از فواید و مزایای مثبت این کار، خیلی بهتر و بیشتر از زمانی که از مدیریت زمان استفاده نمیکنند به موفقیت نائل میشوند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر مقالات موجود در سایت را مشاهده نمایید.
جهت دریافت مشاوره با کلینیک اداری آسان کار تماس بگرید.