آسان کار

متخصص روابط کار و تامین اجتماعی

تماس از شما مشاوره رایگان از ما

کارشناس اداره کار در هشتگرد

0/لایک

کارشناس اداره کار در هشتگرد

در قانون کار ایران، قوانین متعددی در خصوص کارگران و کارفرمایان وضع شده است. اطلاع از این قوانین باعث می‌شود تا افراد در حوزه کاری با مشکلی مواجه نشوند و از تضییع حق و حقوق خود جلوگیری نمایند. حال از آنجایی که افراد عادی جامعه از تمام قوانین و مقررات به طور کامل آگاهی ندارند، میتوانند در شرایط مورد نیاز به یک کارشناس اداره کار مراجعه کنند و با او در رابطه با موضوع مورد نظر خود صحبت نمایند. این شخص از مفاهیم و قوانین کاری حاکم بر کشور آگاهی دارد و میتواند اطلاعات مورد نیاز را به افراد نیازمند در این زمینه منتقل نماید. در ادامه به بررسی نقش این افراد پرداخته و با نحوه پیدا کردن کارشناس اداره کار در هشتگرد آشنا خواهیم شد.

کارشناس اداره کار کیست؟

کارشناس اداره کار به یک شخص متخصص گفته می‌شود که در حوزه روابط و مسائل کاری از دانش زیادی برخوردار است. این شخص در جایگاه یک کارشناس میتواند به افرادی که در حوزه کاری دچار ابهام و مشکل شده‌اند کمک کرده و اطلاعات لازم را به آنها منتقل نماید. کارشناسان اداره کار از دانش به‌روزی برخوردار هستند و نسبت به تمام مصوبات و قوانین جدید مطلع می‌باشند. از این رو افراد میتوانند با خیال آسوده به یک کارشناس اداره کار متخصص مراجعه کنند و از او در زمینه کاری مورد نظر خود کمک بگیرند.

نقش کارشناس اداره کار در هشتگرد

نقش کارشناس اداره کار در هشتگرد

کارشناسان اداره کار نسبت به موضوعات و قوانین کاری از اطلاعات کاملی برخوردار هستند. برای همین افرادی که در حوزه کاری و روابط کارگر و کارفرمایی دچار مشکل می‌شوند، میتوانند به یک کارشناس اداره کار مراجعه کرده و از او راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایند. از آنجایی که برخی از مسائل کاری پیچیدگی زیادی دارند و شامل جزئیات و مصوبات مختلفی هستند، یک فرد عادی نمیتواند به خوبی آنها را درک کند و ممکن است به این دلیل منجر به تضییع حق و حقوق خود شود. از این رو افرادی که در حوزه کاری نیاز به کمک و راهنمایی دارند، بهتر است به یک کارشناس اداره کار مجرب مراجعه کنند و با او صحبت نمایند. کارشناسان اداره کار در شهرهای مختلفی به فعالیت می‌پردازند که با کمی تحقیق و جستجو میتوان یکی از مجرب‌ترین آنها را پیدا کرد. در شهر هشتگرد کرج نیز چندین متخصص در این امر وجود دارد که میتوان برای اطلاع از قوانین کاری به آنها مراجعه کرد.

در رابطه با مهمترین نقش کارشناس اداره کار میتوان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • آگاهی دادن به افراد در خصوص مباحث کاری

زمانی که افراد در یک مجموعه مشغول به کار می‌شوند، از حق و حقوقی برخوردار می‌شوند که ممکن است نسبت به برخی از آنها اطلاعی نداشته باشند. عدم آگاهی از این موارد باعث می‌شود تا حق بسیاری از آنها ضایع شود و حتی در آینده با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از این مشکلات هم مربوط به بیمه اجباری است که از وظایف کارفرما به حساب می‌آید. زمانی که یک شخص جدید در شرکت استخدام می‌شود، کارفرما موظف است او را همچون دیگر نیروهای کاری بیمه نماید. در غیر این صورت مشکلاتی در این زمینه به وجود می‌آید که از جمله آنها میتوان به جریمه شدن کارفرما از سوی سازمان تامین اجتماعی و عدم دریافت مقرری نیروی کار در زمان بازنشستگی اشاره کرد. بنابراین با مشاوره و صحبت با یک کارشناس اداره کار مجرب میتوان از تمام این موضوعات مطلع شده و از تضییع حق و حقوق خود جلوگیری کرد.

  • تنظیم شکایت به وسیله کارشناس اداره کار

تنظیم شکایت به وسیله کارشناس اداره کار

از دیگر نقش‌های کارشناس اداره کار، میتوان به تنظیم شکایت بر علیه کارفرما یا کارگر اشاره کرد. گاهی اوقات افراد برای پیگیری حق و حقوق خود نیازمند طرح شکایت از طرف مقابل هستند. البته این موضوع بیشتر از سمت کارگران است و بنا به دلایلی چون عدم پرداخت بیمه یا دریافت حقوق به موقع تصمیم به شکایت از کارفرمای خود می‌گیرند. حال برای طرح شکایت باید چندین مرحله را طی کرده و اسناد و مدارک لازم را ضمیمه شکواییه کرد. در این شرایط میتوان از حضور یک کارشناس اداره کار استفاده کرده و تنظیم شکواییه را به بهترین شکل ممکن انجام داد. با حضور این کارشناسان، طرح و تنظیم شکایت نامه با سرعت زیادی انجام شده و کلیه مدارک و اسناد مورد نیاز برای آن ارائه می‌شود.

  • تنظیم انواع قراردادهای کاری

از دیگر نقش‌های مهم یک کارشناس اداره کار میتوان به تنظیم قرارداد کار اشاره کرد. همانطور که می‌دانید قراردادهای کاری شامل انواع مختلفی هستند که از مهمترین آنها میتوان به قرارداد کار موقت و قرارداد کار غیر موقت یا دائمی اشاره کرد. شاید این قراردادها در برخی از مفاد و محتویات با هم تشابه داشته باشند؛ اما هر یک از این قراردادها یک سری نکات و قوانین دارند که کارشناس اداره کار به خوبی از آنها آگاهی دارد. برای همین با کمک این افراد میتوان انواع قرارداد کاری را به بهترین شکل ممکن تنظیم کرد.

اخذ کارشناس اداره کار از مجموعه آسان کار

مجموعه اداری آسان کار، از تخصصی‌ترین مجموعه‌ها در حوزه ارائه خدمات اداری به کارفرمایان و کارگران است. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده است و از آن زمان تا به امروز خدمات گسترده‌ای را به مشتریان خود ارائه کرده است. مجموعه آسان کار با هدف ارائه خدمات در حوزه امور اداری و کاری راه اندازی شده است و خدمات خود را به دو قشر کارگران و کارفرمایان ارائه می‌دهد. این مجموعه سابقه درخشانی در انجام امور اداری و تنظیم قراردادهای کارگری و کارفرمایی دارد و به افراد مشاوره‌های لازم در این زمینه را به خوبی ارائه می‌نماید. بنابراین اگر به دنبال اخذ کارشناس اداره کار در هشتگرد هستید، میتوانید از این مجموعه کمک بگیرید. کلینیک اداری آسان کار در حال حاضر دارای چندین شعبه است که یکی از آنها در شهر هشتگرد کرج واقع است. کافیست با شماره‌های مجموعه تماس بگیرید و از شرایط اخذ کارشناس اداره کار در هشتگرد مطلع شوید.

چند ویژگی کارشناسان اداره کار آسان کار

چند ویژگی کارشناسان اداره کار آسان کار

برای اینکه بتوانید مشاوره خوبی با یک کارشناس اداره کار داشته باشید، باید در انتخاب آنها به یک سری ویژگی‌ها و خصوصیات دقت کنید تا بتوانید بهترین کارشناس اداره کار را پیدا کنید. کارشناسان اداره کار مجموعه آسان کار از چند خصوصیات و ویژگی برخوردار هستند که در اینجا به شرح آنها می‌پردازیم:

1. برخورداری از اطلاعات به روز

مهمترین خصوصیتی که یک کارشناس اداره کار در هشتگرد باید داشته باشد، برخورداری از دانش و اطلاعات به روز است. به این صورت که این افراد باید از مصوبات جدید و بخش‌نامه‌های ارائه شده به خوبی مطلع باشند و از محتویات آنها آگاهی داشته باشند. کارشناسان اداره کار مجموعه آسان کار همواره اخبار مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دنبال کرده و از هرگونه مورد جدیدی مطلع می‌شوند.

2. پاسخ مناسب و صحیح به سوالات

مشاوران یا کارشناسان اداره کار باید به سوالات مراجعان خود به خوبی گوش داده و سپس بهترین پاسخ را به آنها دهند. نحوه پاسخ‌دهی به افراد باید به گونه‌ای باشد که جای هیچگونه سوال و ابهامی باقی نماند. کارشناسان اداره کار مجموعه آسان کار همواره به این موضوع دقت کرده و مفاهیم و قوانین کاری را با زبان قابل فهم و ساده‌ای بیان می‌کنند. برای همین افراد میتوانند خیلی راحت در زمینه مورد نظر به آگاهی برسند و از مقررات و مفاد قانونی به خوبی مطلع شوند.

3. در دسترس بودن

کارشناسان این مجموعه همواره در دسترس افراد هستند تا بتوانند به آنها در زمان‌های لازم کمک نمایند. برای اطلاع از ساعات و روزهای کاری این مجموعه میتوانید با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

این روزها مشاوره با کارشناس اداره کار بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است. افرادی که در حوزه کاری با مشکل روبرو می‌شوند، میتوانند به یک کارشناس اداره کار مجرب مراجعه کنند و با او در رابطه با موضوع مورد نظر خود صحبت نمایند. شهروندان شهر کرج و هشتگرد هم در صورت نیاز میتوانند از کارشناسان اداره کار مجموعه آسان کار کمک بگیرند و مشاوره خوب و مفیدی با آنها داشته باشند.

پشتیبان کاربر

کلینیک اداری آسان کار آماده ارائه انواع خدمات اداری ،حقوقی ومشاوره به کارگران وکارفرمایان می باشد،شما می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی و اینترنتی با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشد.با تشکر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها