آسان کار

متخصص روابط کار و تامین اجتماعی

تماس از شما مشاوره رایگان از ما

مشاور مالیاتی در کرج

0/لایک

مشاور مالیاتی -آسان کار

مالیات بخش جدا نشدنی اقتصاد هر کشوری است ، و همه افرادی که در جامعه فعالیت اقتصادی دارند باید به دولت مالیات بپردازند و درصورت نپرداختن مالیات،فرار مالیاتی انجام داده اند و عواقبی مانند جریمه و غیره در انتظار آنها خواهد بود.

پرداختن مالیات داری اصول مشخصی است و قوانین مالیاتی در حال تغییر هستند، اطلاع نداشتن از این قوانین و تغییرات می تواند به ضرر شرکت ها و افرادی که مالیات پرداخت می کنند تمام شود.بسیاری از افراد به دلیل نداشت اطلاعات لازم در زمینه مالیات ،مشاوران مالیاتی را استخدام می کنند تا به امور مالیاتی آنها رسیدگی کنند. در این مقاله از سایت کلینیک اداری آسان به بررسی تعریف مشاور مالیاتی در کرج می پردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مشاور مالیاتی کیست؟

مشاور مالیاتی فردی است که در حوزه مالیات و حسابداری دارای دانش، تخصص، مهارت و تجربه است. و علاوه بر آن مشاور مالیاتی باید به قوانین مالیاتی تسلط کامل داشته باشد.

وظیفه اصلی مشاور مالیاتی، اداره کردن امور مربوط به مصارف و منابع شرکت می باشد. در واقع  مشاور مالیاتی با بررسی هزینه ها و بررسی مصارف مالی شرکت بهترین استراتژی را در اختیار مدیران مالی شرکت قرار می­دهد.

به مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی نیز گفته می شود و مشاور مالیاتی شرکت در کرج با توجه به کوچک یا بزرگ بودن شرکت می تواند یک نفر و یا گروهی از مشاوران باشد.

نکته: مشاور مالیاتی باید به قوانین، آیین نامه ها و بخشنامه های مالیاتی تسلط کامل داشته باشد تا بتواندبه شرکت کمک کند تا مالیات کمتری پرداخت کند.

مشاور مالیاتی -آسان کار

وکیل و مشاور مالیاتی در کرج

کلینیک اداری آسان کار با داشتن مشاورین با تجربه ارائه دهنده خدمات مشاوره مالیاتی در کرج، هشتگرد و به صورت کلی در تمام نقاط استان البرز می باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

روش­ ها و وظایف مشاور مالیاتی در کرج

مشاوران متخصص برای کاهش هزینه های مالیات شرکت دو روش دارند که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

1- پشتیبانی مالیاتی کرج

2- دادرسی مالیاتی کرج

پشتیبانی مالیاتی

روش اول پشتیبانی مالیاتی است،در این روش مشاوره مالیاتی در کرج  به مدیران شرکت کمک می کند تا با قوانین مالیاتی آشنا شوند

مشاور مالیاتی صورت های مالی شرکت را بسیار دقیق و شفاف تنظیم می کند و به دنبال روش هایی برای پرداخت مالیات کمتر است.

نظارت بر قراردادهای شرکت، بررسی روش های پرداخت و دریافتی های شرکت و همچنین راه های استفاده از بخشودگی ها و معافیت های مالیاتی از وظایف دیگر مشاور مالیاتی است.

بیشتر بخوانید:مالیات حقوق 1400

دادرسی مالیاتی

در روش دوم مشاوره مالیاتی یا وکیل مالیاتی وظیفه دارد با در دست گرفتن پرونده های مالیاتی شرکت برای حل مشکلات به وجود آمده به هیئت حل اختلاف و سایر مراجع قانونی رسیدگی به پرونده های مالیاتی مراجعه کند.

مشاوره مالیاتی با استفاده از تخصص، تجربه و تسلطی که به قوانین مالیاتی دارد از طرف شرکت در جلسات هیئت حل اختلاف شرکت می کند تا از پرداخت مالیات مضاعف برای شرکت جلوگیری کند.

انواع خدمات مشاوره مالیاتی کرج

به صورت کلی شرکت هایی که خدمات مشاوره مالیاتی در کرج انجام می دهند با سه روش این کار را انجام می دهند:

مشاوره موردی

زمانی افراد و شرکت ها از مشاوره موردی استفاده می کنند که، به صورت موردی و خاص، نیاز به استفاده از مشاوره مالیاتی کرج پیدا کنند. کارهایی مانند:تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات برارزش افزوده، تنظیم و اصلاح صورت های مالی و ….جزو وظایفی است که مشاوره موردی به صورت تلفنی نیز آن را انجام می­دهد.

مشاوره مقطعی

در مشاوره قطعی، مشاوره رسمی مالیاتی کرج در یک بازه زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، به مؤدیان مالیاتی خدمات ارائه می­دهد.

مشاوره همراه

مشاوره همراه برای کسب و کارهای بزرگ و شرکت ها مناسب است.

مشاور مالیاتی همراه با مطالعه پرونده های مالی و مالیاتی شرکت یا به صورت تلفنی و یا حضوری به آنها مشاوره می دهد. در مشاوره همراه مسئولین شرکت با فرد مشاور قرارداد تنظیم می کنند و در هر ساعتی از روز به مشاور مالیاتی دسترسی خواهند داشت.

ارتباط با کارشناسان حقوقی و مشاوره کسب و کار در کرج کلینیک اداری آسان کار

۰۲۶۴۴۲۳۲۱۷۳

مشاور مالیاتی -آسان کار

مسئولیت‌ های مشاور مالیاتی چیست؟

مشاور مالی مسئولیت های متعددی دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • آماده کردن و ارائه اظهارنامه
  • تنظیم لوایح مالیاتی مختلف
  • برنامه‌ریزی و کمک به مشتری‌برای درک بهتر نیازهای مالی
  • سامان‌دهی نیازها و فعالیت‌های مشتری برای به حداقل رساندن بدهی های مالیاتی
  • انجام محاسبات تخصصی و پیچیده
  • تحقیق به صورت منظم درمورد آخرین قوانین و مقررات مالیاتی وضع‌شده و کسب اطلاع از آخرین تغییرات
  • تجزیه ‌وتحلیل و بررسی قوانین مالیاتی طی روندی منظم
  • ملاقات و برگزاری جلسه با مشتری‌ها برای اطلاع‌رسانی به آنها درباره تغییرات قوانین مالیاتی

مهارت‌های مشاوره مالیاتی کرج

  • مشاور مالیاتی برای اینکه بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد باید مهارت های مشخصی داشته باشد در ادامه برخی از این مهارت ها را ذکر می کنیم:
  • داشتن ذهنی تحلیلگر که توانایی درک و تفسیر اطلاعات مختلف (داده‌ها و اطلاعات نوشتاری) را داشته باشد
  • توانایی کنارآمدن با چالش‌های جدید
  • توانایی حفظ آرامش و خونسردی در مذاکرات
  • کاردانی و ذکاوت در موقعیت‌های ویژه
  • توانایی در پیدا کردن راه‌حل مناسب برای مشکلات مختلف و پیچیده
  • داشتن روابط عمومی بالا
  • تطبیق‌پذیری
  • توانایی در ارائه و ساده سازی مسائلی که بیان و فهمیدن آن ها دشوار است
  • به روز بودن اطلاعات مالیاتی و پیگیری اخبار مالیاتی
  • توانایی کارکردن در شرایط اضطراری که نیاز به واکنش سریع و به موقع دارند.
  • برنامه‌ریزی مالی و سرمایه‌گذاری مهارت‌های بیشتری دارند.

چگونه مشاور مالیاتی شویم؟

راه های مختلفی برای اینکه بتوانید مشاور مالیاتی شوید وجود دارد که در ادامه به بررسی دو مورد از روش های مشاور مالیاتی شدن می پردازیم:

روش اول:

تحصیل در یکی از رشته های دانشگاهی مانند حسابداری، مالی، بازرگانی و … و در اخذ مدرک دانشگاهی معتبر. یکی از مهم ترین مهارت های برای مشاور مالیاتی، تسلط کامل بر قوانین مختلف مالیاتی مانند: قانون مالیات برارزش افزوده،قانون مالیات مستقیم ، قانون کار، قوانین بیمه تامین اجتماعی و غیره می باشد.

روش دوم:

شرکت در دوره های آموزشی تخصصی مالیات و اخذ مدرک معتبر پس از گذران دوره ،برای به دست آوردن مهارت لازم در ضمینه مالیات باید پس از گذران دوره ها به صورت کارآموزی و کارورزی مشغول به کار شوید تا تجربه لازم را نیز بدست آوردید.

کلینیک اداری آسان کار  برای راحتی افراد جامعه و همچنین برای کمک به افراد علاقه مند به یادگیری در استان البرز که به دلیل کم بودن کلاس های آموزشی تخصصی ممکن است نتوانند  مسیر های طولانی را برای شرکت در کلاس های تخصص به شهرهای دیگر مخصوصا تهران طی کنند ، تصمیم به ایجاد دوره های آموزشی کرده  است .

شما میتوانید برای اطلاع از خدمات آموزشی حسابداری یا هر نوع آموزشی با کلینیک آسان کار تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

مشاور مالیاتی از نظر حقوقی

از نظر حقوقی مشاورین مالیاتی دارای پروانه وکالت نمی باشند، ولی با داشتن وکالت نامه از طرف شرکت و واحد اقتصادی مربوطه، وکیل شرکت و مامور رسیدگی به امور مالیاتی شرکت، دفاع از اظهارنامه ها و پرونده های مالیاتی و…. در مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی می باشند.

مشاور مالیاتی بر مقررات، قوانین و آیین نامه های مالیاتی تسلط دارد و به استانداردهای مشخص شده از طرف سازمان حسابرسی برای دفاع از پرونده های شرکت آشنایی کامل دارد مشاور مالیاتی پرونده های مالیاتی را در دادرسی مالیاتی بررسی می کنند.

بر همین اساس به مشاور مالیاتی، وکیل مالیاتی نیز گفته می شود.

ارتباط با کارشناسان حقوقی کلینیک اداری آسان کار و مشاوره مالیاتی در کرج 

۰۲۶۴۴۲۳۲۱۷۳

مشاور مالیاتی -آسان کار

میزان دستمزد مشاور مالیاتی به چه عواملی وابسته است؟

مهم‌ترین مسئله‌ای که برای انتخاب مشاور مالیاتی در کرج وجود دارد، میزان حقوق و دستمزد این فرد است.

در شغل مشاوره مالیاتی نیز مانند بسیاری از شغل های دیگر افرادی که مهارت و تجربه بیشتری دارند دستمز بیشتری نسبت به مشاوران مالیاتی معمولی دارند.

مشاور مالیاتی چه تفاوتی با حسابدار دارد؟

برخی از افراد شغل مشاوره مالیاتی و حسابدار را یکی می دانند و تصور می کنند که شغل هر دو نفر یکی است و وظایفی که دارند نیز مشابه است درحای که این تصور اشتباه است و هر کدام از این افراد وظایف مشخص خود را دارند که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

ارزیابی و استراتژی

حسابدار شرکت وظیفه تدوین یا ارزیابی سوابق مالی شرکت‌ها را بر عهده دارد ،که این کار به پرداخت به‌موقع مالیات‌ها و افزایش کارایی شرکت کمک می‌کند.

در مقابل  تدوین سوابق مالی از وظایف مشاور مالیاتی می باشد، با این تفاوت که مشاور مالیاتی مسئولیت‌هایی نیز درخصوص تعیین استراتژی‌های مالی شرکت‌ها دارد.

تفاوت دیگر بین این دو نفر این است که حسابدار در یک از کارمندان داخلی شرکت قرار حساب می شود ؛ در حالی که مشاور مالیاتی باتوجه‌به قراردادی که تنظیم می‌شود، تا مدت مشخص برای شرکت کار می کند و از کارمندان داخلی شرکت نخواهد بود.

مشاور مالیاتی در کرج با تکیه بر تخصص و تجربه‌ ی خود می‌تواند احتمال نتیجه‌ بخشی استراتژی مالی شرکت را در بلندمدت بررسی کند و روش‌هایی را برای سنجش درصد موفقیت استراتژی به کار بگیرد، در حالی که حسابدار توانی انجام چنین فعالیت هایی را ندارد.

مشاور مالیاتی -آسان کار

دیدگاه‌های متفاوت

مشاور مالیاتی و حسابدار وظایف مشترک زیادی دارند مانند: کسب اطمینان از صحت اظهارنامه‌های مالی .وظیفه ای که حسابدار شرکت دارد این است که سوابق مالی شرکت را حسابرسی و صحت آنها را تأیید کند.

به همین دلیل، در مقابل موفقیت یا عدم موفقیت شرکت، مسئولیتی ندارد و فقط وظیفه دارد تا مسئولیت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما  مشاور مالیاتی، با وجود اینکه در لیست کارمندان داخلی شرکت قرار نمی‌گیرد، در قبال شرکت مسئولیت دارد؛ زیرا موفقیت سازمان با سود برای مشاور همراه خواهد بود.

ارتباط با کارشناسان حقوقی کلینیک اداری آسان کار و مشاوره مالیاتی در کرج 

۰۲۶۴۴۲۳۲۱۷۳

تجربه و تحصیلات

حسابدارها و مشاوران مالیاتی معمولا در رشته حسابداری یا حوزه‌های مرتبط مثل مدیریت مالی یا مدیریت بازرگانی تحصیل می کنند. حسابدار، براساس وظایفی که در آینده بر عهده می گیرد، بیشتر به جزئیات سیستم‌های حسابداری می پردازد و برآنها تمرکز می‌کند؛ در صورتیکه مشاور مالیاتی دانش خود را در حوزه‌های مدیریتی استفاده می‌کند.

حسابدارها معمولا دانش و تخصص کافی برای طراحی استراتژی‌های پیچیده مالیاتی را دارند، در مقابل، مشاوران مالیاتی در طراحی استراتژی‌های مالیاتی ساده‌تر توانایی دارند

چرا از مشاوره مالیاتی در کرج استفاده کنیم؟

داشتن یک مشاوره مالیاتی همراه خود باعث پیشرفت و ترقی کسب‌وکارتان می‌شود. این حوزه از حساسیت بالایی برخوردار است به‌طوری‌که کوچک‌ترین خطا یا دقتی می‌تواند سبب ایجاد مالیات‌های بیشتر یا تخفیفاتی شود.

چنان‌که مشاوری برای انجام امور مالیاتی در کنار خود ندارید هرچه زودتر با استفاده از راهنمایی‌ها و خدمات کلینیک اداری آسان کار بهره‌مند شوید.کلینیک اداری آسان کار با چندین سال سابقه درخشان و دارای سه شعبه فعال در سطح کرج  همواره خدمات متنوع و کاربردی برای کاربران خود ارائه داده است؛ بنابراین با برخورداری از مشاوره مالیاتی در کرج توسط این شرکت نگرانی‌های خود را در این زمینه فراموش کنید.

سخن پایانی

امیدواریم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید و با دیدی باز و مطمئن هر چه زودتر از اطلاعات یک مشاوره مالیاتی برای فعالیت‌های خود استفاده کنید. کلینیک اداری آسان کار  شما را در داشتن یک مشاوره مالیاتی در کرج همراهی می‌کند.

ارتباط با کارشناسان حقوقی کلینیک اداری آسان کار و مشاوره مالیاتی در کرج 

۰۲۶۴۴۲۳۲۱۷۳

سوالات متداول

هزینه و نرخ مشاوره مالیاتی در کرج چقدر می باشد؟

نرخ مشاوره مالیاتی کلینیک اداری آسان کار بر اساس نوع ارائه مشاوره حضوری، آنلاین و تلفنی میباشد.برای اطلاع از نرخ مشاوره آسان کار با شماره  ۰۲۶۳۴۷۲۸۳۱۵ تماس بگیرید.

ساعت کاری کلینیک اداری آسان کار برای دریافت مشاوره مالیاتی چگونه است؟

ساعت کاری آسان کار برای دریافت مشاوره از 8 صبح تا 16عصر میباشد.

آیا مبلغ مشاوره مالیاتی، بر حسب موضوع متفاوت می باشد؟

خیر،با توجه به تخصصی بودن مشاوره و زمان آن متفاوت است.

پشتیبان کاربر

کلینیک اداری آسان کار آماده ارائه انواع خدمات اداری ،حقوقی ومشاوره به کارگران وکارفرمایان می باشد،شما می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی و اینترنتی با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشد.با تشکر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها